فرماندار گیلان‌غرب: توسعه اشتغال خانگی یکی از راهکارهای مهم مقابله با بیکاری است
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری، فرامرز اکبری پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی استاندار کرمانشاه با فرمانداران و مشاوران بانوان و امور خانواده فرمانداری‌های این استان، اظهار داشت: بخش عظیمی از بانوان در شهرستان گیلان‌غرب را زنان روستایی و عشایر تشکیل می‌دهند.

وی اثرگذاری بانوان را تابع مؤلفه‌هایی همچون آموزش، تسلط بر مهارت‌های فنی و... دانست و بیان داشت: با ارائه این آموزش‌ها به زنان روستایی و شهری می‌توان آنان را وارد چرخه کار و تولید کرد.

فرماندار گیلان‌غرب با اشاره به نقش زنان در توسعه به‌عنوان نیمی از جمعیت کشور، ادامه داد: یکی از راهکارهای رفع بیکاری در بین بانوان، توسعه اشتغال خانگی است.

اکبری خاطر نشان کرد: زنان در شهرستان گیلان‌غرب در تعاونی‌های فرش‌بافی مشغول به فعالیت هستند که درصدد هستیم تا دستاوردهای آنان را در قالب تعاونی‌ به خارج از مرزهای کشور صادر کنیم.

وی با بیان اینکه با این کار کل درآمد حاصل از صادرات به اعضای تعاونی‌ها برمی‌گردد، گفت: توسعه آموزش‌های فنی به جامعه هدف نیز از دیگر اقدامات در راستای توانمندسازی بانوان انجام می‌شود.

فرماندار گیلان‌غرب به وجود تعداد زیاد زنان سرپرست خانوار در روستاهای این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: تقویت تشکیلات فنی و حرفه‌ای و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به این افراد موجب موفقیت آنان در بحث اقتصاد خانواده می‌شود.

اکبری آموزش مهارت‌های زندگی به زنان را یکی از نیازهای ضروری و جدی برشمرد و گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه و به‌ویژه استان کرمانشاه ریشه در عدم مهارت‌های زندگی دارد.

وی تصریح کرد: در جامعه ظرفیت‌های بانوان در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه فراموش شده است و باید توجه داشت که آسیب‌پذیری این قشر بیشتر از دیگران است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com